Vraag & Antwoord

V. Ik heb iets bij jullie besteld. Wat nu?

A. Allereerst willen wij je graag bedanken dat je voor de producten van Johnny Fernand kiest! Je ontvangt direct na je bestelling een bevestigingsmail. Hierin staan de details van je bestelling en je order nummer. Je order nummer heb je nodig als je vragen hebt over je order. 

Je ontvangt je bestelling doorgaans binnen 2 dagen. Bestel je vóór 14.00 uur, wordt het vaak vandaag nog verzonden!

Soms is de levertijd langer dan twee dagen, dan wordt dit vermeld bij het product. Dit geldt ook voor pre-orders. 

Wanneer je bestelling de deur uit gaat, ontvang je een mailtje ter bevestiging met de eventuele Track & Trace code. 

Mocht je geen bevestigingsmail of verzendmail hebben gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice:
klantenservice@johnnyfernand.nl 

V. Wanneer ontvang ik het product? 

Vaak worden producten die voor 14.00 uur zijn besteld dezelfde dag nog verzonden. Maar we hanteren voor de zekerheid een bezorgtijd van 2 a 3 dagen. 

V. Het product wat ik wilde kopen is uitverkocht. Wat zijn de mogelijkheden? 

A. Soms gebeurt het inderdaad dat een product is uitverkocht. Als we het product in onze shop blijven weergeven, is het vrijwel altijd vooruit te bestellen. We noemen deze vooruitbestelling een pre-order. 

Wordt het product niet meer geleverd of hebben we besloten - om welke reden dan ook - het product niet meer te voeren, dan kunnen we vaak een passend alternatief aanbieden. 

Ook vullen we onze producten regelmatig aan, houd de webshop in de gaten om op de hoogte te blijven. Je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief, dan krijg je - behalve updates over nieuwe producten - ook exclusieve kortingen en gratis ebooks. 

V. Wat is een pre-order?

A. Een pre-oder is een vooruitbestelling. We maken het mogelijk onze exclusieve en uitverkochte artikelen door middel van een pre-order / vooruitbestelling alsnog te bestellen. Je bent dan de eerste die het product ontvangt zodra onze voorraad is aangevuld.  

V. Op welke manier(en) kan ik betalen?

A. Je kunt bij ons betalen met:

  • iDeal 
  • Bankcontact
  • Creditcard*

*Wij bieden Creditcard betalen aan als een achteraf betaal methode. Het bedrag wordt pas geind als je het product binnen hebt! 

Alle betaalmethodes zijn gratis bij Johnny Fernand Shop!

V. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

A. Dat kan, maar doe dit dan zo snel als mogelijk. Wij doen namelijk ons best voor jou om iedere bestelling zo snel mogelijk klaar te maken voor verzending. 

Wil je graag iets wijzigen of annuleren? Mail of bel ons gelijk!
Mailen kan naar klantenservice@johnnyfernand.nl  


Mocht je bestelling al verstuurd zijn, geen zorgen: Je kunt de bestelling annuleren door de producten ongeopend te retourneren na ontvangst. 

V. Kan ik mijn bestelling ruilen/retourneren?

A. Dat kan vrijwel altijd wanneer het product nog in de originele verpakking zit. 

Sommige producten zijn vanwege hygiëne en voedselveiligheid niet meer te ruilen of retourneren. 

Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten zijn vaak niet te ruilen/retourneren, maar dit staat altijd bij het product vermeld. 

Hier lees je meer over ons retourbeleid.

V. Hoe verzilver ik mijn kortingscode?

A. Je kunt je kortingscode invullen tijdens het afreken proces. Vul de code in op het hiervoor bedoelde invulveld op onze betaalpagina. 

Mocht je hierbij hulp nodig hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen

Heb je een andere vraag? Mail of chat met ons! 

E-mail: klantenservice@johnnyfernand.nl
Of check de chat, hier rechts beneden in de hoek. 

WHEY PROTEIN SHAKE VANILLE
Normale prijs
€44,95
Av>
Aanbiedingsprijs
€44,95


Recente artikelen

Slaap jezelf slank: slapend afvallen & slaaptips
Adem in, adem uit. Zucht jezelf zen... & Zucht jezelf fit!
Afvallen door lekker veel te eten, met deze formule kan dat